Nu e jag faktiskt betuttad, på riktigt...

Hey boys!
Har historiaseminarium imorn vilket innebär hårt slit och lite fritid... Därför fins det inte rum för att skriva 4 inlägg på bloggen idag. Men jag kan bjussa på en liten liten present till er, för jag e så sniill!
Jag är fanimej förälskad... For real! Jag pallar inte! Dröm-fruktansvärt-as-snygg, fruuuktansvärt sjönt kult efterbliven och destuom norsk.. Det är för mycket, jag sprängs typ!
Allvarligt nu, jag ska fanimej håva in honom en vacker dag, rätt snart!!
Och för er tjejer som tycker som jag; come an då bitches, lets boxas!
Se och lyssna och NJUT!

(Pratar sjääääälvfallet om rödakeps-killen! Han är min , han vet bara inte riktigt om det ännu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!