nöt creme for the win


mmm! pappa gav mej den här nyss. brukade altid köpa dom efter skolan när jag gick i 5an typ. härregud de va tider.. jag å mina polare syklade alltid tll djursholmstorg när vi hade slutat å köpte as mycket godis, vaarje dag! de va grymt. de va liksom de busigaste man kunde göra på den tiden, va altid tvungen å gömma godiset å godispaprena för om mamma fick reda på de så va de slut på de roliga.

de är riktgt jävla gött måste jag säja. de ser dessvärre ut som nåt slaks bajs, men då blir man ju bara glatt överaskad när man uptäcker att de smakar 100 gånger godare än vad de ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!