My awsome knee

Nämen har man sätt på maken? Shenan är borta, gone, avtagen! Tadaa och aplåder. Det känns helt härligt skulle jag vilja säja. Därimot har jag som sakt väääldigt lite fungerande muskler i benet så låret och vaden är som spagettisar. Jätte klena och jätte smala. Sen kan jag inte böja fullt häller. Men allt det där kommer med tiden. Känns bara så oerhört sjönt att va fri från den och kunna ha på sej jeans. Vilken glädje!!

Fyfan, kan säja att de inte såg frächt ut under bandachet. Hade typ ett lager med död hud som låg å tryckte. Usch usch, nu har jag skrubat bort de så nu är jag fit for fajt igen!
Sen kan n iäven lägga märke till att mitt ärr är S-format = Sofia å Susanna in my knee for ever and ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!