Min fölsis om 2 månader

ÅÅÅÅH! Sofia smsade just mej och sa att de är exakt 2 månader tills min födelsedag. Fyfan va kuul! Då jävlar ska de bli kalas kan jag säja. Jag blir alltid stuuuursta divan på min fölsedag. Behandlar alltid min familj å mina vänner som slaves. Skulle hata mej själv på min fölsedag om jag va någon annan. Haha, men jag käner typ att man fyller ju faktiskt bara år en dag varje år, då får man faktiskt utnytja de till max och leva som en prinsessa. Haha ne men jag ska försöka lungna ner mej lite, de måste ju va trevligt för dom andra oxå, inte bara för mej. En annan grej som är jävligt kul är att sofia fyller år dagen inan mej så är liksom 2 kalasdagar i rad! 
Åh 27 juni, ercans fölsedag, lägg de på minnet!



2 bilder från min födelsedag furra året. Den sista bilden här är helt oooorligt lollig. Fick den coola vattenbasookan av sofia i prisent. Blev as glad å gjorde en bög-glad-min, detta är reslutatet. Tadaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!