Man ba jag har köpt drängarnas båt, mannen!

Bonjour ma homieboyyz!
Har ni det bra idag? Det har jag. Jag va i skolan idag för fursta gången på typ 3 väckor. Exaiiiiting! Det var trevligt, hade en rätt lungn dag idag så det va bra. Vill ni veta en sjuuukt rolig grej fresten? Vi har köpt en liten frän motorbåt till mej och min syrra som vi ska ha i sommar. Vet niii vem som vi har köpt den av? En av dudsen i drängarna, det bandet. Hahaha! Anledningen till att detta är så komiskt är att dom har gjort en låt som heter "mangnefika erica", som vi taggar till rätt ofta och lysnar på just för att den handlar om mej.



Kiiings!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!