Linnis e mysig, godnatt!

woow! idag har ni vart fäätt många som har läst min blogg.. va roligt!
jag tängkte avsluta denna dag jenom att säja godnatt och visa er en grym bild på mej å linnis. Linnis är bäst och underbar å kul å söt! hon är så sprulande å man vill bara krama å pussa på henne när man ser henne. å så luktar hon bebis oxå, asså sån där riktig ren bebis mys lukt, de är as gosigt!
de som e med e bra med linnis är att vi är rätt lika. eller, jag är ju lite av en sosial kameliont, anpasar mej till dom jag umgås med liksom å har många olika sidor. men en stor del av mej är iaf så som linnis är, liten busfrö mys crazy banan gooos. därför gillar jag fätt mycket å va med henne!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!