Länk till sofias blogg

Nu skulle jag vilja tilldela en länk till min bästa sistah sofia. Hon har bloggat lite lite grann men kommit ur spår kan man säja.. Nu har hon i allafall försökt burja komma igång med bloggandet igen, å då tycker jag att vi aplåderar å hjälper henne med lite sjöna komentarer och sjysst statestik. Eller vad säjer ni?
Hon är ju lite som jag, förutom att hon e lite mindre galen och hektisk ibland. Men annars är vi rätt så lika skulle jag vilja säja. Så tror ungefär att hennes blogg kommer vara rätt lik min, men det är ju kul ellehur?

HÄÄÄR ÄR BLOGGEN! GÅ IN Å LÄS MINA VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!