Jag ska köpa en pool idag

Godmorgon!
Idag käns helt rätt. De käns som att de kommer bli en grym dag! Woooho!
Jag drömde en sjuuuuk dröm inatt! Drömde att Johnny Depp/Jack sparrow smög runt i min skola. Å så kom han fram till mej å mitt gäng å hälsade på oss. Och han ba "Hi, Jack sparrow!" å jag ba "Hello, Erica" han ba "Eriiiica?" jag ba "yes, but you can call me what u like" han ba "i really like u Erica!" å så gick han. Man ba shiiiit tills jag vaknade.

Hur som hälst. Idag ska jag nog åka å köpa en pool. En liten uppblåsbar barnpool så jag kan ha poolparty å bada när jag vill! Fan va kul!


Man ba wuuuh, i den här kan de bli riktig feeeeest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!