Jag ska flytta

Hej hopp!
Jag är hämskt lässen för att jag är sugig på att blogga just nu. Men det är kaotiskt här hemma!!
För det fursta håler vi på å sälja vårt hur och det ser ut som stryk, så de är kaos och vi måste städa å laga grejer och så. Fätt jobbigt!
Sen desutom så har jag ju misat rätt mycket i skolan från när jag opererade mej, så jag har en del att ta igen mej på så att säja... Så det fins inte så mycket tid för roliga saker som att skriva på bloggen. Men jag försöker att göra mit bästa!


Mitt fina lilla hus! Här har vi haft mååååånga roligheter vill jag låva. Det är fätt synd att vi ska flyta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!