Jag ser efterbliven ut...

Okej såhär. Jag har typ mitt livs fulaste päriod just nu. Ser fan efterbliven ut. Det är helt hämskt!! Jag har en silver-grå-blond utväxt som är typ 1.5 centimeter, vilket inte är jätte smikrande. Desutom har jag typ sama färg på ögonbrynen som utväxten. Inte lätt att försöka ha bruna hårstrån när man inerstinne är äkta svensk!
Sen ska vi inte taaaala om min hy. Jag vet inte riktigt vad man ska kalla den färjen.. Typ råsa och gul shiftande, med lite prickar här och där. Och mina tänder är inte alls vita och jag är lite röd runt ögonen. Och så har jag jävla ful shenan på knät och kan inte ha nååågra kläder.
Helvette!
Men som den superkvinna som jag faktiskt är, så har jag ju som vanligt lösning på alla problem. Till att burja med ska jag härda ut i 2 väckor till. Det går fort. Sen är det bara å sola lite solarium, färja utväxten, färja ögonbrynen och bleka tänderna. Tadaaa! Äkta smyg-utseendefixerad. Heheheee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!