jag luktar helt fantastiskt, och sjelar..

Åh guuud! vet ni hur sjönt de är å ducha efter å ha vart på sjukhus å inte inte duchat på 5 dyngn?! Det är jäääääätte jätte sjönt!
jag har liksom haft sama klänning på mej sen i onsdags. fyfarao va illa de luktade, å mit hår va typ smör. riktigt jävla onice! men nuu har jag duchat med en as stor plastpåse över hela benet för å sjydda shenan, å tvättat håret å gjort mej riktigt ren. härligt!
va tvungen å ducha sitandes på en stol, eftersom mit knä fortfarande är sjukt svulet å de trycker å pressas blod neråt när jag står för länge å då blir jag yr. haha! men de kände rätt lyxigt faktiskt!


hahahah de här va de sjukaste jag sätt!! trode jag kunde sjela, så gjorde jag de! men va i helvette händer med de andra ögat?!

ser värkligen brutal ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!