JAG HATAAAAAR RÅTTOR

MY GOOOD...
För en stund kände jag mej som värsta mode-bloggarn när jag skrev det furra inlägget... Ibland blir jag bara så sugen på å ba dela med mej av alla mina snygga kläder som jag hitar!

I vilket fall. Såg en bild på en fet jävla råtta på facebook. FYFAN! Det är typ något av det värsta jag vet... Jag klarar ormar, skalbagar, fiskar å sånt. Men råttor är fan inte det minsta okej! Får rysningar å lite små paniik bara jag tängker på det. Jag HATAR det! Det är nog värre än spindlar tillochmed. Helvete asså! Kommer aldrig glöma min värsta mardröm någonsin... Den va sjuk: Jag gick utanför yterdurren å där låg en död as stor råtta som va typ 1 meter lång och skit tjock. Å några meter bort stog en 5 gånger så stor rått-hare! Alltså en blandning av en stor hare och en stor råtta.. Det va liksom rått-haren som hade dödat den sinesjukt stora råttan. Åh härregud, kunde inte äta på 2 dagar typ för jag tängkte bara på den där drömen.

Usch jag vill typ gråta.
Skulle lagt up en bild på en råtta om jag klarade att googla på det.. Men jag är värkligen inte mogen för det. Så jag har ritat en bild på drömmen ist.

Asså åh nu blev den jätte dålig bara för det och ni kommer tro att min dröm inte va så himla läskig.. Men den va så himla himla läskig och ni kan inte äns förestäla er den fruktansvärda känslan jag fick när jag vaknade.
(gubben i blå är jag å där nere är råttan å råttharen och dom såg mycket läksigare ut irl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!