Jag har ett daller-lår utan dess like

Nä nu jävlar får jag panik!!!
Va i helvette!! Mitt lår är helt slappt, som en geleklump, som slajm.. Helt super dalrigt! Jag skulle käna på det idag och se hur de kändes, jag fick en chock ska jag be å få tala om! Jag har aldrig känt någon liknande konsistent. HELA LÅRMUSKELN ÄR PUTSVÄCK BORTA!! Man ba jag som tränat som en galning för å få snygga lår. Det konstiga är att det är inte liksom ett fetto-lår utan bara ett lår utan någonting i.. Känns lite som ett lår fyllt med flytande silikån. Jag är fan rädd för låret!! Ärligt, kommer nästan inte kuna såva. Imorn ska jag nämligen ta av min shena, vilket iförsej ska bli helt magiskt. Men jag är rädd för att släpa löst låret... Hjälp!!


Bye bye mothafuckah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!