jag åkte atmosfeeear i sommras, na na na na naaa na

asså jag måste berätta om ett jätte kul sommarmine som jag har

såhär! jag va fääätt rädd för frittfal å sånt på gröna lund förut. jag vågade aaldrig åka de. va lite höjdrädd å tyckte de va helt vidrigt med sånt där otäckt.
MEEEN så i sommras... jag sofia, susanna å fell va på liseberg å levde livet bland alla karuseler å sockervadd å godis osv osv. vi körde en riktig sån grym hel-dag. så bestämde vi att vi skulle få ut så mycket som möjligt av de. å så ville dom åka atmosfear, ni vet den aaas höga nya fritfallen? typ europas högsta eller vad det är. i vilket fall, jag ba NOOO aldrig i livet. men så kände jag typ att vad i helvete, är jag en jävla chiken eller?!
så vi burjade lite "lungt å sansat" med vanliga fritfall. det gick bra. så då bestämde jag mej för att nu jävlar kör vi atmosfear oxå, tårta på kaka liksom.
jag kan säja såhär... så rädd som jag va när jag stog i den kön, så rädd va det läänge sen jag va. men jag gjorde de! å de va gryyyymt, å jag va så himla stolt efter det! jag är fortfarande de som ni märker, eftersom jag jätte järna vill beräta de för er, in i minsta detalj. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!