Fräknar

En grej som jag är lite små missnöjd över att jag inte har... Det är fräknar. Jag tycker det är så oootroligt fint. Asså nu pratar vi inga pippi långstrump fräknar liksom. Men lite prickar, spesielt på sommaren. Försöker alltid pressa lite extra för å få lite sommar-fräknar. Får oftast bara några små på näsan. Ska jag va ärligt så brukar jag ibland fylla i dom med min ögonbrynspenna. Fätt pinsamt ändå, men vad gör man inte. Tycker att fräknar ser så coolt ut. Svårt att förklara, men spesielt på dom med snygga ögon. Det ser så stilrent och pärsonligt ut typ.

Riktigt fint! Därimot skulle jag faktiskt värkligen inte vilja ha fräknar på rästen av kroppen. Inte att det är fult eller så, men jag trivs mer med liksom hel-brun kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!