Fellzor my budy

Okej nu ska jag beräta lite om min kompis fellz! Hon är en sån himla härlig prick. Hon är helt sprudlande och ger altid sån posetiv enerchi! Vi har inte vart polare så värst jätte länge, men nu på senare dar har vi faktiskt blivit as bra kompisar. Jag gillar henne så otroligt mycket för hon ger alltid såna upåtpuffar och liksom säjer allt posetift som hon tänker om folk. Så vill jag så himla järna vara. Jag är rätt dålig på å ge komplimanger, asså man tängker ju alltid masa bra om folk men så blir de oftast att man glömer bort å säja de eller liksom bara inte säjer de för att man skiter i det. Men felicia iaf hon är sån, och det upskattar jag så enoormt! Sen är hon ochså så otroligt häftig för hon är värkligen sej själv, hon bryr sej liksom inte om nån tycker hon är knasig eller wierd utan hon bara är kul å tokig hela tiden. Man får sej alltid ett gött skrat skulle jag vilja säja. Alla borde värkligen få lära känna henne! Hon är som guld!



Ibland kan man tro att hon e efterbliven. Men det är hon inteeeee! Bara fätt zöt


Kommentarer
Anonym skrev 2012-04-21 @ 10:56:32

Är felicia Mange? Eller vem är Mange?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!