fail dröm

inatt gjorde jag en skit jobbig grej. ni vet när man prisiiiis har såmnat, såvit i ungefär 2 minuter. å så drömmer man något läskigt, tillexempel att man trilar ner för en trappa, å så är de så värkligt så man liksom sparkar eller ryker till irl liksom. förstår ni vad jag menar? hur som hälst, detta hände mej inatt. hade just slumrat in å så käner jag hur de hugger i knät. helt brutalt! då hade jag drömt något och spänt lårmuskeln skit hårt, å när jag gör de så stramas hela mitt knä åt å gör fätt ont. sååå jag hade värsta jätte smärtan hela natten å morgonen.
sen skulle jag gå en stund till skolan för jag hade nationelt svenska tal. så kommer jag dit å har inget prov, å ingen lektion. riiktigt taskigt! nu ska jag vila mej. blev jätte trött efter min vistelse i skolan! hehe!

KOOMPISKRAM


Kommentarer
Linsa skrev 2012-04-02 @ 16:06:50

Haha:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!