Ercans fartfylda weekend

Mina vänner, jag har haft en riktigt händelserik hälg vill jag låva... Det va länge sen jag faktiskt gjorde så här mycket. Typ en månad sen minst! I vilket fall. I fredags va jag med sofia susanna å fellz. På kvällen begav vi oss hem till en dude i min skola och hängde med dom. Det va ritkigt trevlig. Jag älskar värkligen att bredda min umgängeskräts liksom och få nya vänner, det är grymt!
På lördagen kom vi hem hit vid typ 12 och städade hela övervåningen som såg ut som ett bombnedslag. Jag fick jälp av sofia å susanna som e fääätt snälla! Och sen på kvällen käkade jag å mamma å syster middag hos sofias familj. Gött! Efter det åkte vi hem till Jenny som hade häng/fest. Det va nice, men jag va så jävla trött. Å desutom så är de så jävla tråkigt att va på fest med kryckorna eftersom man inte kan röra sej liksom. Gillar mycket mer små-häng med typ max 10 pärs. I vilket fall så åkte vi hem vid typ 1 å såv.

Idag har jag redan hunnit plugga 2 timar matte med min bästaste studybudy gustav. Å nu ska jag plugga mer!
CIao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!