det där med smink asså...

Asså jag e ju as osjysst som inte bloggar när ni läser min blogg! Im soo sorry for that, jag ska försöka göra mit aldra bästa!

En grej som jag tycker suger är det här med smink. På mårgonen när man har fixat sej färdigt då ser man så jävla fräch ut och riktigt lysande. Sen när man kommer hem så är man grå, lite flammig, trött i hyn och är typ svart under ögonen av maskaran. Man ba va är de för bedrägeri?! Man har ju smink för å bli snyggare, men man blir ju nästan fulare än när man är osminkad. Och jag veeet att man kan sminka på sej under dagen, men vem årkar stå vid sitt skåp, där alla är, och sminka sej som en looser liksom? Nepp de går inte för sej så ofta.
Därimot, om någon duktig filur där ute är intriserad av att exprimentera med olika ämnen och upfinna trevliga saker, så kan den få ett uppdrag att upfinna en produkt som gör att allt smink siter som fullständigt KLISTER! Och att man är lika snygga hela dagen lång. Och att man även kunde va lika snygg när man kom hem från en fest, som man va när man gick till fästen... Någon frivillig?


Asså måste ju medje att detta inte är så där otroligt smickrande, hur mycket jag än önskar att det vore det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!