Dagens...

Dagens Handikapp-ajabaja: Man skall icke gå på sit opererade ben om man fått stränga årder från kirurgen att gå med kryckorna i 4 väckor. Men det har jag gjort, mycket... ajabaja, sjärpning anars kanske det blir amputation! (ne så illa ska det väl iförsej inte behöva bli)

Dagens Handikapp-så-att-du-känner-dej-längre-tips: Om man har kryckor, å är en kort jävel. Så kan man trixa lite så man käner sej lite längre. Om man sängker längden på kryckorna så att de är i hålet under det man borde ha, så känner man sej garanterat som en jätte. Sjukt efektift!

Dagens Almäna tips: Ta en ordentlig titt i era jackfickor. Jag hitade just 47 spänn i min dunjacka. Vilket fynd, vilken vinst! Man kan ju typ säja att jag vann dom, eftersom jag inte viste att jag hade dom, å så plötsligt så bara hade jag dom! Ner i besparingslådan, ka-ching!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!