dagens handikapp historia

hahaha råkade nyss häla ut hela den kvällsliga dosen av tandkräm som jag borstat tänderna med, ur min mun, rätt ner på golvet. satt å slipade gaddarna ine i såvrummet as länge så de värkligen lödrade å blev helt fuuult med skum inne i munen. så skulle jag staka mej med kryckorna till badrumet å spota ut de i sista sekund. så kommer pappa å säjer en as kul grej. så kunde jag, hjälplös som jag är, inte göra nååågonting utan försökte med al min kraft att skratta med stängd mun. det gick bra i typ 7 sekunder sen välde de ut skum över hela golvet å alla brast ut i as garv. så kan de gå om man e handikapad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!