Citat och motton

Okej alvar nu. Finns det något fulare än folk som tatuerar in "carpe diem" på sin kropp? Man ba come oooon hallå!
Bara folk som har såna där klassiska citat som sina livs-motton, typ "va dej själv alla andra är redan upptagna" eller "bara döda fiskar följer strömmen" blöblöblööö... Man ba fasen va unikt av dej! Har du kommit på det själv?

Och missupfata mej rätt nu. Jag tycker inte på något sätt att dom här citaten är dåliga. Men dom är sönder-använda, vilket gör det så fruktansvärt larvigt. Och som jag sakt tidigare så är ju jag så att jag får panik när folk gör samma saker och liksom gör allt som alla andra gör. Det är nog därför jag tycker som jag gör nu med. 

No hard feelings hörni, men jag avsjyr sånt! Och apsolut får man vara exakt hur man vill. Gillar man nåt så är det självklart att man ska köra på det. Men jag pärsonligen tycker det är tråkigt. Å självklart kan jag ju inte tvinga folk att "ey du där, du ska inte vara som alla andra, även fast du jäääätte järna vill de och tycker det är nice!". Men jag skulle aldrig vilja vara det, bara för att vara det liksom, och det står jag faktiskt fast vid.

Det här är ett av mina favvo citat. Vad det betyder, det får ni kolla up själva! Mohahahaha
"Quand on est dans la merde jusqu'au cou, il ne reste plus qu'à chanter"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!