Blessed!!

Jag är så fruktansvärt stålt över att vara svenk!
Har legat i sängen nu i en timme med kalla, blöta kamomiltepåsar under ögonen (skit bra för svulna, påsiga ögon. Skriver ett inlägg om de imorn) samtidigt som jag lyssnat på p3. De va ett as bra program som hette "made in sweden" som handlade om svenska sjärnskått som värkligen lyckats med mysiken utomlands. Det va mest fokus på 90talet. Så dom pratade om Robyn och Max Martin och alla dom. Och så va Kristian Lundin i studion och pratade oxå. Shit, jag fick typ rysningar. Typ Max Martin... Är han äns en mäniska? Assåå han är så fruuktansvärt begåvad och framgångsrik. Han har typ iprinsin gjort alla Britneys gamla låtar från den tiden då hon faktiskt va bra. Och typ alla backstreekboys låtar och Nsync låtar och låtar till Celine Dion. Och nu på senare dar till Katy Perry och Usher och hur många som hälst. Asså det är helt sjukt hur man faktiskt kan lyckas. Han är liksom från plutt-sverige och han är värdens största musikprodusent. Waaahh, sånt här blir jag så jävla fashinerad och imponerad av. Nu kommer jag såva grymt gott och drömma mej bort till en magic wooorld!


Jag ser så fruuuktansvärt mycket upp till den här mänsikan nu efter att ha lyssnat på programet. Hjälp! Det är typ ett skämt hur begåvad han är. Ett riktigt jävla mysikgeni! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!