bigbrother 2006

läste på min favvoblogg att hon burjat se på bigbrother från 2006. sen pratade jag med susannis å häpnadsväkande nog så hade hon just prisis oxå burjat se på de. de va tydligen en riktigt grym sesång som va riktigt populär, så jag burjade kolla på internet igår. har bara kommit till avsnitt 5 men de är riiiktigt underhålande! alla killar är riktigt fjolliga å sminkar sej å har pannband å sådär, å alla tjejer är blånda silikån brudar. säga vad man vill om bigbrother, men jag tycker att de är riktigt kul!
de bästa med den här sesången är att de är både svenska å norskar med... jag älskar ju normänn så de är gryymt!!


se 1a avsnittet här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!