oooh sometimes i get a gooood feeling

Gott folk, Hej!
jag mår bra hur mår ni? 
jag har tyskaprov imorn, man ba ich hiesse erica! de kommer nog gå hyfsat hoppas jag på.
jag ska även till tandläkaren å kola att mina tänder inte blivit atakerade av karius å baktus, de vore väl synd med tankte på hur väl jag sjöter min munhygien. sen ska jag kola upp dedär med tandblekning. jag vill jätte järna bleka mina tänder i sånt där spesielt jus på salång. eftersom jag bara ler med tänderna å för de mästa är glad så käns de ju najs å ha snygga tänder liksom. jag håller på å samla in pängar, de kostar runt 2500 spänn så de är ju faktiskt jätte bra. ska ha tandblekningen som en lite morot för mej, jag ska nämligen sluta dricka cocacola. har länge vart beroende, eller beroende å beroende, jag har drukigt väääldigt mycket cola varje dag å liksom har nått slaks sug efter de. å nu vill jag sluta upp med de eftersom man blir tjock å tänderna blir desutom misfärjade. dääääääärför, om jag slutar dricka cola kommer jag belöna mej med vita tänder å jag blir friskare å mer fit for fiight!

apropå fight, jag va i åkersbärga i furra häljen. de va lite läskigt... de va en fäst hos en kille i min skola, med masa dagy folk som jag viste. å sen från ingenstans kommer ett gäng å knivhotar en kille å slår honom i huvet med en tegelsten. man ba jälp! vi låste in oss på toan, polisen kom, vi åkte hem. sen va de slut på den historien :) alla mår bra, ingen sturre skada sjedd å vi alla lärde oss nån slaks läxa! 

nä nu ska jag plugga vidare på min deutsche. hade göttit, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!