nu ska vi prata hår...

Godag godag
ska till frisören på onsdag. guuuud va sjönt! jag hatar oftast frisören. för jag gillar inte å se så där årdentligt fixad å pärfekt puttinutti pråper ut liksom. har mycket häldre liten kalufs, passar mer min pärsonlighet. grabbarna i klassen kalar mej ibland för trollis, haha! HUUUURsomhälst. nu burjar det bli dax att klippa å slinga eftersom senast jag gjorde de va i februari. då klipte jag av typ allt hår så de va strax över axlarna. jag gillade de as mycket, men nu vill jag fasen ha låååångt hår! får panik på detta halvlånga trasel! jag vill ha låååångt å blånt å lite busigosigt u knooooww. så jag ska bara klippa av alla äkliga söndriga toppar så de blir långt å frächt lite fortare. å sen ska jag slinga så hela håret blir liksom en å samma färj. nu e de en ända röra.... lite gult, lite vitt, lite grått, lite jusbrunt, lite silvrigt... saaaalig blandning!
gillar min frisör jätte mycket! hon e jäääätte duktig! går hos rum1 i näsbypark hos en tjej som heter Lena. värklgien att rekomendera. de är skit mysig lokal med frisör, masage, nagelbehandling å hudbehandling. Lena gjorde även mitt hår på balen. de va stöööört fint :)


värkligen ap-ful bild, ser ut som en efterbliven i ansiktet. men va gör de när man heter erica?
här har ni iaf en liten liten inblick på min bal-upsättning! huuur fint? flera folk frågade om jag hade löshår i. man ba neeeej men mitt hår kan oxå se vackert ut, om jag bara försöker lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!