Något som äklar mej är...

(OBS!! INAN DETTA LÄSES... TRO INTE JAG ÄR NÅGON KÄRLSEKSHATARE NU! JAG ÄLSKAR KÄRLEK. JAG ÄR NÄSTAN BESATT I KÄRLEK!! DET ÄR DE FINASTE JAG VET I HELA VÄRDEN. DETTA INLÄG ÄR ÄNDAST BASERAT PÅ DESPERAT ENSAMHET OCH AVUNDSJUKA! SÅ, INGA MISSFÖRSTÅND NU! TACK!)

kärlekspar!! ååååh jag hatar de! de är fan de värsta som fins när man är i skolan exempelvis, å så ser man 2 stycken, oftast väääldigt söta å snygga mäniskor, som är vääääldigt oerhört kära i varann. som står där i korridåren å pussas å kramas å gosas å myser å glitrar i ögonen. så går man där helt helt ensam å käner hur en skvätt av ångest växer fram sakta men säkert... då kommer ni nu säkert tängka "men vadå? du är ju bara avensjuk? blöblöblö", å då svarar jag jo men vist! de är prisis så det är! jag är jättejätte avensjuk. för jag vill jättejätte järna oxå va jättejätte kär i någon som e jätte kär i mej! MEN NÄR MAN INTE ÄÄÄR DET, då är det fan jobbigt å se på, äkligt är va de är!
men vist kan jag glädjas åt andra. men de är ju vidrigt när man ser hur spottet typ riner ur deras munnar när dom hånglar helt öpet hejvillt måste jag ju säja. å desutom fins det faktiskt en gräns!!
Så alla kärlekspar där ute... tängk snälla lite på oss singlar oxå! som får stå ut med att se på all glädje å kärlek, å känna att man inte har nååågonting alls utav de. vi (jag) käner oss helt änkelt värdelösa. sådeså!

de är prisis sama fuligheter på alla<3dag! de är ju ett jävla sjämt!
Alla<3dag är skapad för att singlarna ska käna ångest och misslykande. de är sant!! alla mäniskor som har en valentinesdate är jätte glada å blabla, men vatusan, har man en valentinesdate så har man väl fan en date vilken anan dag som hälst på året oxå? men vi som inte har någon.. vi liger hemma å är lässna å blir bara förbanade på alla järtan överallt å allt putinuttande.
självklart, fin dag.. men överskatad, och taskig! säj inte imot, det är sant!
tack å hej :D



kommer säkert bli som hon i valentines day.. hon som hatar alla<3dag å har en fäst för alla som gör de.. jag e fätt tragisk!

nu ska jag ut hita en riktig kaaarr som kan jälpa mej att se lite bätre på sitvationen! hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!