kärlek är svårt

jag tängker så himla mycket... nog därför jag går betendevetenskap, jag behöver lite information och vetenskap bakom mina funderingar liksom! de senaste jag nu analyserade helt jupt, va ett sitat som jag såg. det stog typ "vi ignorerar dom som dör för oss och dör för dom som ignorerar,vi älskar dom som såras oss och sårar dom som älskar oss". jag har inte riktigt kunat släppa de där... har gåt å liksom tängkt, nu menar jag inte grubblat utan mer 'hmmm'at, på det i flera timmar nu.

för det är ju faktikst så, är det någon som är för på mej och är för lätttiljänglig, så blir jag ju fakitkst lite äklad å tar den förgivet. men om någon tvärtimot inte alls bryr sej så önskar jag (beroende på pärson såklart!) ofta för hela mitt liv att den ska gilla mej å uppmärksama mej. jag tror dom flästa mäniskor fakitskt fungerar så. 
jakt-instingkten å blablabla har man ju hört talas om 10000 gånger. men de svåra är att det är en sån tunnnn jävla lina man ska balansera på för att vara där nånstans i mitten, och va sådär awsome. både ge å få allt som man jagar efter, kärleken asså. det ska vara både svårt å lätt. är de för lätt är de tråkigt, är de för svårt blir de jobigt... å man kan inte säja åt folk att dom ska nöja sej, för de gör dom inte. man kan inte ändra på det. man vill ha de man inte kan få, hur dumt det än är!

nu ska jag typ klura vidare och hita på en as bra lösning på detta problem. godbye!
(PS!! OBS!! det går ej att ladda up bilder förtillfälet, haaatar när de händer. sorry! ciao)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!