Kanylballens dag, heheh

Kanelbullens dag! nu kör vi yeah! jag har ätit 5 st idag, å en till väntar där nere! gud... jag mår fortfarande nästan illa!
hahahaah roligaste hände idag! måste berätta... jag mådde typ ap-illa för jag hade tryckt i mej 4 bullar på raaaad så jag kunde inte gå på engelskan. då smsar min kompis axel å ba "hallå erica vart är duu? :O" hahahah å då svarar jag sofia typ as roligt, "jag är inlåst på toan! snälla jääälp!" hahaha! han ba blabla nej du driver blabla.. jag ba neej kom fort... sen va jag ju tvungen å gå på toa på riktigt. tror ni inte, när jag siter där inne på toan, att jag hör grabbarna i min klass röster utanför? dom ba
"sofia vart e erica?!" hon ba "jo asså hon e ju där inne på toan!" dom ba "HALLÅ!! erica är du där inne? är du inlåst? är du oskadd? mår du braaa?! försök nu öpna durren!" å jag ba skrattar där inne va.. de va ju värklgien skit kul! å sen ba "ska jag hämta bror, vaktmästaren?! blabla..." å sen blev dom jätte arga när jag kom ut.. å då hade dom typ sakt till min engelska lärare att jag va i nöd, inlåst på toan. å så hade läraren typ pausat hela filmen å allt å så hade dom fåt sprigna å rädda mej.. man ba ooopppsss! lättluuurade :D


man ba Buuusligan har slagit till ijään! mohahahah


Kommentarer
Anonym skrev 2011-10-08 @ 22:41:26

kan inte du göra en ny header!

tyyyp liknande men lixom en ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!