jag är frälst

såg på min favvoblogg att we found love musikvideon har kommit ut på youtube, ganska äntligen!
å jääääääävlar, det är nog den najsigaste videon jag någonsin sätt. ärligt, fyfan va awsome! har klickt på repet typ 6 gånger nu. det ända soppiga är ju att killen är skit ful å ser ut som en jävla kvinna å har skit fult hår. men eftersom att rihanna herself är så fantaskit snygg å har typ dom snyggaste kläderna jag sätt, så jämnar de ju ut sej... jag älskar oxå de hon säjer i burjan. de där "its like ypur screaming but no one can hear.. blabla u feel hoples like nothing can save u.. blabla", man ba så jävla right!
sådärja, varsogoooda. enjoy så att säja!



ååååååååååååååååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!