brains out!

Hej vännisar!  jag mår brrra! mår ni bra?
har vart en riktigt trevlig hälj faktiskt. i fredags hade jag en midagsdejt med linnis, vi åt sushi! de va möms! efter de begav vi oss, några tjejer till jenny. därefter kom de lite grabbar dit å vi hade lite chilltime typ :) de va ordinärt trevligt! vi såv sen över hos jenny å dagen därpå åkte vi hela låna vägen till solna. de va nämligen så att några polare hade fotbollsmatch finalgrej i nån stor tävling typ. så de va masa folk där som vi kände. blev rena rama mingelpartyt! tyvär vann dom inte, men de va ändå sjönt å komma ut å göra någonting.
 det blir lätt så, för min del, att hälj-dagarna bara flyter iväg. nivet, man ligger i sängen hela dagen å sen märker man att de är murkt ute å så får man panik för att man inte gjort någonting. så behövde jag inte käna just den dagen. på kvällen sen iaf så chillade jag bara hos soffi med soffi herself. as najs! kolade masa gamla videos och bilder från typ ett år sen, å hallelulija, de va minnesvärda tider!

nu har jag ett äkligt samhällsarbete som ska in på fredag. hajjar nada ungefär. jag e typ slut i huvet... årkar inte riktigt tängka. men de går bra ändå! man får ta en dag i taget å se fram imot höstlåvet. kämpakämpa hejjahejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!