make up make up

asså ärligt.. jag e lite besatt i smink! asså inte typ att jag inte kan visa mej utan smink eller nåt sånt, för jag tycker de är super sjönt å gå runt osminkad. men jag tycker de är så jääävla kul med sånt där! typ, om jag vet att jag ska gå på fest i häljen så brukar jag typ gå hela väckan å fundera på hur jag ska sminka mej coolt. å så typ googlar jag tips å produkter å råd å så.

jag önskar mej denna i julklapp av min mammiåpappi, så himla najs å ba kuna mixa å trixa å välja å vraka bland maaaasa olika färjer! så jäkla najs!


sen önskar jag mej lite olika läppstift å nagellak å eyeliners å sånt där kul... men de årkar jag inte visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!