ps. de snöar!! fml

Godkväll vänner!

jag ligger i sängen å är lite krasslig... fyfaan! tror jag ska va hemma från skolan imorn och tjocka mej!
jag får faktiskt göra de nu. för jag håler på å gå upp i vikt. det låter fätt otypiskt mej, men de är sant. jag har nämligen en plan för å få the niciest body in sweden i sommar. eller in sweden va väl å ta i, men jag ska va vrål snygg hade jag tängk mej! därför försöker jag nu lägga på mej några kilo för att få tuttar, ass å höfter. sen efter jul ska jag burja pumpa bort allt överflödigt som lakt sej på mage å lår typ... så jävla smart!

asså jag tycker typ att man kan offra sej på vintern å va skit ful, för att kuna va snygg på sommarn. ni vet, jag älskar ju sommarn, tjatar om de typ hela tiden! å man käner sej ändå ALLTID jävligt ful å ofräch på vintern, så jag tycker de inte är nån ide att äns försöka va jättesnygg på vintern, för de blir bara svin jobbigt. tänk er typ - de är vinter, kallt, murkt å deppigt, å så ska man deutom hårdbanta som gärdde på moset. hur fan kommer de sluta?! de kommer ju förihelvette bli kaos i själen av all deprition å ångest.

nej "banta" kan man göra på våren, när man kanske behöver springa bort julgodiset. då e man iaf pigg å glad å desutom så ska man ju fakitskt visa sej i bikini, så de käns ju ganska sympatiskt att va någolunda fräch iaf.

hur som hälst, så kan man va blek å ha fult hår å va tjock å spara allt snyggande till sommarn ist! så tycker jag :D Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!