idag har jag vart på kalas

Bonjour kompisar!
kom prisis hem. har vart ute å på språng. va nämligen på partyparty ikv. jag har typ inte vart på sån riktig fest-fest på hur länge som hälst. så de va as taggat innan :))
de va trevligt! maskerad tema. gissa vad jag va? Trooollunge!! man ba jag behöver inte klä ut mej, jag är i mitt rikitga jag! hahaha alla sa typ de. men jag trivs som trollis så de är bra!

nu sitter jag här i in ensamhet och äter knäckebröd med ost å sjinka, man ba m-m-mmmm!
imorn ska jag å pappa beje oss till landet, så då kommer jag hem på lördagen!
ha det riktigt trevligt nu till vi hörs nästa gång!
Hejdååååå

hihihi jag e ooond men ändå snälll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!