häng i kungshamn

Hello alla bitchar ute i sweden!
jag befinner mej i kungshamn nu. det är skit mysigt! jag å pappi kom hit i onsdgas kväll. igår blev jag hämtad av sofia med båten å vi åkte hem till henne :) sen på kvällen kom pappi oxå hit å åt middag här.
igår kväll va vi hemma hos en kompis här med några sjöna göteborgare å hade lite chill kul! det va faktiskt riktigt roligt! man ba göteborgare är typ de bästa jag vet!! asså ärligt, när jag är på dåligt humör eller är lite lässen så räker de med att jag pratar med en go göteborgare så käns allt mycket mycket bätre. sen desutom blir alla killar med göteborgska 100 gånger snyggare. så jävla charmigt, de låter så jäkla glatt å mysigt å snällt liksom!
å alla som tycker nåt annat kan käna att dom har fel, för jag har rätt! de är sant! 

nu ska jag hem å äta med min pappa å mysa å så. åker hem imorn å då planear jag en att göra nåt riktigt jävla kul på kvällen! behöver lie glädje å så nu när de är murkt å kalt å höst. fan jag hatar hösten. på riktigt! menmen what to do? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!