5 situvationer som jag avguuudar

1. När det känns som man har typ 1000 kg skratt i sej! ni vet, när allt är roligt! typ varje gång när jag såver över hos soffilito och vi ligger i sängen innan vi ska såva å ba håler på å kvävas för att det bara är garv å allt är så satans kul!! blir lätt så när vi pratar igenom alla våra minen och galna historier... det är en deeeeel som vi vart med om som man altid blir skrattig av att prata om.

2. När man sitter i framsätet på bilen, en sommar eftermidag/kväll. när det varit super fint väder på dagen och så håler solen på att gå ner så det blir sånt där vackert fantastiskt jus. och så sitter man där med en kompis eller en pappis å har as hög feelgood-musik i bilen. och så ba gasar man på och känner sej friiiiiiii!

3. när man gör vilda och spåntana grejer. tex när vi charmade in oss på sverige-holland matchen. eller när vi (hehe jag sofia susanna), i sommras va ute på eftermidags promenad i stocksund, och jag blev lite sugen på å bada. så jag hoppa i topless. dock var det inga folk där just då, men båtarna körde förbi. och jag stog där på bryggan å vingkade glat! dom såv nog gått sen iaf! 

4. när man springer barfota över en tom fotbollsplan! Oooooh love the feeling!! dock måste det va fint väder, anars äre lite äkligt! 

5. när man går, ensam, påväg hem och sjunger högt för sej själv! det går förbi folk som stirar och flinar,  men man fortsäter sjunga för det är så jävla kul och för att man inte bryr sej om vad nåååågon i värden tycker just då!! typ en gång när jag gick från danderyds sjukhus till sofia, så hamnade jag på fel sida. så jag fick balansera på en typ 10cm bred trotoar melan liv och död. bilarna brevid mej körde typ fätt fort. då sate jag på min ipod å så kom deet en John Mayer låt. hahahah det blev en sån jävla kul kontrast, ba nära på å dö, fast lite lungn mys feelgood mysik i öronen. då burja jag sjunga å kände mej skit cool! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!