nu är jag hemma





hola chikaaas!
mycket trevligt har jag haft i åre. det va fursta gången jag va där, och jag trivdes värkligen jätte bra! det va otroligt mysigt, jag kommer apsolut tillbaka dit. och om ni inte varit där, kära bloggläsare, åk dit!
jag gillar värkligen att komma bort från stockholm. asså stockholms i all ära, jag trivs, men det är så jävla sjönt å få åka iväg någon anan stans i sverige. jag käner mej som en anan människa. man går runt, träfar folk som man aldrig har sätt förut, knyter nya kontakter, uptäker nya ställen. det bästa är dialekter, fyfan vad jag älskar folk med dialekt. norrlänska är så fruktansvärt charmigt! och helsingborgs-skånska är naaajjs! fast göteborska är fortfarande på en oslagbar 1a plats. lätt!

i åre iaf, så bodde vi hos sofias mammas bästis sago-stuga. den va helt otroligt msyig! man kände sej som en nån gamal julkalender ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!