Min lile linnea-baby

igår var jag i stan med linnea, min polare. det va hur mysigt som hälst. vi umgicks varända dag i våras och somras typ. men så kom hösten och vi gled lite ifrån varandra. men hon är värdens bästa! hon är super härlig tjej och det är jätte gosigt att va med henne. vi fikade iaf på espressohouse, utomhus i solen. fyfan va härligt de är med lite sån vår-sol. för nu kan man faktikst nästan säja att det är vår. vi båda hade fan sjinjacka, premiär för iår!
hur som hälst ser jag fram imot sommarn, då jag å linnea har låvat att vi ska umgås mycket mer och sådär. för det är faktiskt otroligt mcyket lättare att umgås på sommarn, faktiskt! ellehur! för man behöver inte bestäam så mycket utan kan bara träfas utomhus och chilla, å fika, å bada, å sola, å bara va ute i solen! det blir fätt! destuom är man så mycket gladare på sommarn å våren så de blir så engkelt allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!