älskade oskis!


jag kan inte beskriva min kärlek till oskar linnros. det låter larvigt, men jag finer faktiskt inte ord. jag älskar honom! inte gillar, utan älskar. det är inte många som kan göra något som går in på jupet av mitt järta. men oskar kan det, värkligen!
även fast jag i visa låtar, inte alls tjäner igän mej eller förstår, så blir jag ändå otroligt tagen och känslosam av alla hans texter. alltid så klokrent, så sant och så tankestälande. och jag älskar när texter har mycket metaforer, det blir så härligt!
sen kan man ju inte undgå att erkäna att han är förjävla snygg oxå...
jag har en jätte bra oskar-lista på spotify, varsegoda att lysna! 

KLICKA HÄR!

ps. han va i åre när vi va där. men vi misade honom, 3 gånger. jag burjade gråta, ofisielt, i en skiduthyrning, med masa snygga killar... pinsamt, men okontrolerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!