problemoz in min sömn

Tja! skolan idag sög... de visa sej att vi ska lägga in en till SOläktion på vår feta,najsiga,unerbara,värkligt behövliga 2timars håltimme på måndagar. tror alla i min lile klass kände att den sista lilla gnista av hop och lycka inför vårtärminen sakta släktes. vilken otur! men men, man ska inte gråta över spild mjölk. inte för jag någonsin hört om någon som gjort de, altså gråtit över att den spilt lite mjölk. hahahah! pärsonen i fråga skulle värkligen klasas som ett mobbofer, stakarn!

nog om de nu. min natt va inte den bästa. jag såmnade vid 12 ungefär. såv max 10 min inan jag vaknade,, klarvaken, sturtpigg! vad är de med mej? vad har jag för alvarliga problem? susanna berätade om nåon kille nånstans som hade en sjukdom som gjorde att han aldrig kunde såva. han dog tydligen. hämskt! asså ärligt, även fast han led av en sjukdom borde de ju finas något sätt för honom å kuna såva? asså om inte annat så borde de ju gå om han fick lite sån där gas som man andas in när man ska sövas för opration... hål med mej?
nu lät de som att jag typ tror att jag har nån sån sjukdom, vilket jag apsolut inte tror! jag vet att de bara beror på stressmage! och de går å laga, snart så! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!