rolig grej som hände på hemresan

juste... måste faktiskt till å beräta en jävligt sjuk grej som hände på planet hem!
dagen inan jag åkte till karibien så va jag hemma hos vanda och ludde. å så beräta dom att deras kompis amelia oxå skulle dit dagen efter. aaa å så går hela resan å så å såååå...

på planet hem så siter jag framför en liten söt tjej som burja snacka ganska mycekt med mej. å sen efter ett tag så ba "min syster heter amelia!" jag ba wwwwhhaatt?! hur stor sanolikhet är de ijäntligen att vi helt främlingar, med jemensama vänner siter liksom brev varandra på ett stoort plan liksom?! de va fan coolt tycker jag :D
så jag burja iaf prata litegran med henne å så visade det sej att de va hon! kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!