min mysiga kväll!

ikväl va värkligen en väldigt mysig kväll :D
jag åt midag md min familj hemma.. sen drog jag mej till mörby och möte upp elin och jossica. därefter tog vi oss in till stan till en bowling grej på kungsgatan. det va as najs där! värsta typ coola resturangen med bar å grejer och så va de bowlingbanor där. as soft! å så va de typ värsta discodiscooo med mysik och sån cool belysning och grejer :) haha
hur som hälst så träfade vi camilla och danya där och vi körde bowling. de va fan kul! as spåntant!
sen efter de vid typ 10 tiden drig vi till cafe60 och fikade. de va jätte mysigt! sen drog vi hem vid typ 12, och så kom jag hem för typ en halvtime sen :)

ändast häftigt..

Kommentarer
Wonder Bear skrev 2011-01-03 @ 04:11:08

toppen!
Wonder Bear skrev 2011-01-03 @ 04:11:37

Toppen!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!