medans jag ej bloggat...

Hej på er käraste läsare!
hur e läget?
med mej äre bra.. imorn burjar skolan vilke´t jag tycker suger! men anars äre bara bra! jag har inte updaterat av anledningen "jag årkar inte och de spelar ändå ingen rål för min blogg är tråkig". men nu får jag ta mej i kragen å inse att de faktiskt är folk som läser den och gillar de jag skriver!

lite har hänt sen sist. blandanat har min ballzor kommit hem. sen har jag blivit vän med gamla håkan-bråkan på facebook. ni vet han sunes brorsa i sunes sommar...? han är typ 30 bast nu å har typ fru.
sen har jag iaf införskafat ett par nya jeans, det behövdes sanerligen!
hmmm.. aa förutom de är de väl inget ovanligt som har hänt. jag har mäst ligat å degat i min säng och kolat på "sveriges sjönaste familjer" vilket förövrigt är ett underbart program!

en grej jag kommit på... eller som vi alla redan viste, men som jag burjade tängka på nu... jag älskar västkusten. men inte nog med de! jag följer visa tv program för att de är göteborgare med i de eller handlar om västkusten. tex SOSvästkust. jag skulle aaaldrig se de om de inte vore för att de är där borta. sen är jag beroende av visa bloggar, helt vanliga tjej-bloggar. MEN dom är göteborgare, vilket gör allt typ... härligt och glat! jag är mobbad jag vet. men deeeee är ju så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!