kvälens julplaner

Tjaaa medmäniskor!
jag är i skolan och har svengelska nu. det är typ tråkigt men ändå ganska chill faaaktiskt :)
jag har sutit typ i en halvtimme och fixat med min inlogning på skolans datorer, för min polare victor stälde in nåt as wierd instälningar igår. den va för förståndshandikapade typ, så den va as långsamt och förstorat och så va de nån röst sm typ läste konsitga grejer å as skumt. å så har jag ligat under databordet å fixat med tangentbord och allt sånt där som ska in i datorn som va störd. jag är mobbad! men jävligt täkninsk ändå ;)

ikväl blire kul! jag och sofia och susanna ska ha julafton med julmat och julgran´(fast vi har ingen gran så vi får ta min palm som jag har i mit rum) och julklapar å grejer. anledningen till de är för de fursta att jag inte fick en svensk juklafton iår, så de måste jag ha! å sen har vi julklapar till varandra. så vi tyckte att vi kan göra de as säriöst och ha en riktig julafton! kul va? :D


Kommentarer
Jennifer skrev 2011-01-13 @ 21:58:46

Fin blogg! :D

URL: http://hansenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!