gååååttt nytt åår



erica falks nyårslöften 2011!


Försöka ängna så mycket tid som möjligt åt de jag VILL göra och inte det jag MÅSTE göra.

Sprida ut mej mer i mit umgänge. umgås mer med dom som jag inte härr träfar på ett tag tex. men ändå inte va för fullbokad...

Ha killerbody till sommaren. med det menar jag värkligen inte att jag ska gå ner 100 kilo och vi pinsmal och inte äta någonting. utan jag ska träna och äta nytigt så jag får fätt snygg mage och jävligt fast röv.

Få bätre självkänsla och fortsäta att stöta bort saker som gör mej lässen. tex komentarer om min dysleksi.


Försöka tillåta mej själv att va lässen. för man kan inte va super glad hela tiden, även om jag önskar de.

Göra den här sommaren till det bästa någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!