bakis på årets fursta dag? jag röstar nej

en grej som jag faktiskt undrar lite över... varför är det, för dom flästa, en självklarhet på nyårsafton att supa sej full? asså tom dom som inte driker så mycket anars tycker plötsligt att de är okej att bli aspackab bara för att de är nyår... självklart är det väl kul och sådär. men vem vill ijäntligen burja året med att må skit dåligt och va bakis? och desutom vill man ju komma ihåg 12 slaget. det är iaf så jag tycker :) sen, vem vet, om några år när jag får gå ut på krogen kommer jag väl kanske inte låta lika dant. men ändååå! om är någon dag jag inte skulle vilja va as packad skulle de va på nyårsafton :)

aja, nu till dagen. alla vaknar upp bakis när jag själv vaknar up sjuk... altid är det väl nått. jag är förtjyld och tröt som fan, antar att de har med jetlagen å göra. så jag har ligat i sängen hela dagen och ätit rostisar och drukit te och kolat på "sveriges sjönaste familjer" på kanal5play, underbart program!
ikväl ska vi äta midag hos mormor å morfar å sen får vi see :)
hopas kuna va frisk imorn så jag kan åka till stan och shopa loss!


galen bild som jag tog igår inan jag skulle uuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!