mot ett frächare jag



som ni ser har jag inte mycket till hår kvar på mit huvud... klipte av de ungefär en desimeter. skit frächt är det nu! desutom slingade jag de så hela håret blev sama färj, vilket det inte va förut... ;)
asså det är fint å så men jag ska ändå låta de växa ut för jag trivs bätre i längre hår. men nu är mit löfte att ta hand om de jätte bra ås jag kan ha jätte vakert år i sommar. jag ska ha bra inpakningar, inte plata å håla på så mycket. å försöka å håla mej borta från hemma-blekning. sen ska jag inte tväta håret varje dag utan varanan eller var tredje dag. pärf! de kommer må så himla bra :) å jag kommer va söt till sommarn!

apråpå söt... imron är de alla <3 dag. lite sårjligt tycker jag... eftersom jag inte har någon som jag är kär i. men jag tycker att alla<3dag är lite överskatat faktiskt. eller inte överskatat men jag tycker de är lite märkligt att alla blir så otrolgit upspidade bara för de är alla<3dag. varför kan man bara inte va sådär extra kär nån anan dag? asså de tjäns som att visa måste ha en anledning till att va super kära, alla<3dag.. prisis som julen. alla älskar julen för att man får anledning till å umgås med släkten å sådär å ge varandra presenter å äta god mat osv. varför måste folk ha såna anledningar? jösses.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!