mot åre-land!

imorn flyger jag till åre. jag flyger själv. när man flyger själv så måste man va as snygg. för då käner man sej så vuxen och mogen. å sen ska man bestäla kaffe på planet. värkligen moget!
hahah nä men hur som hälst. jag drömde inatt om att jag stog på flygplatsen med en jäättte lät å jäätte mjuk väska. för jag hade glömt å paka ner allt som inte va bumuls-kläder. jag fick panik och vaknade up. sjönt att de bara va en dröm. nu har jag lärt mej en läxa å ska varsamt välja ut exakt vad jag ska packa med mej :)
hörs nog i åre!
puss

ps. jag hörde att de ska va topen väder i åre. sol å typ bara 2minus. de lär behövas! great!


furra sportlåvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!