imron ryker håret



Hej vänner!
jag bangar "anledninger till att jag inte skrivit är..." å siktar ist framåt..  Mit spårtlåv kommer antagligen äga! vi ska rocka loss i åre! hur kul? kalas!

imorn ska jag klipa av mej håret. tror de blir typ ganska kort faktiskt. lite nerdanför nykelbenen kanske... puuh, jag har nån slaks frisör-fobi. jag tycker de är skit läskigt å gå till frisören. gillar mer å frisera å exprimentera själv hemma. för då kan man iaf sjyla på sej själv om de blir fel. altid när man kommit från frisören måste man typ låsas va nöjd... för även fast man inte är de så måste man intala sej de. för anars går typ värden under å man gråter... nästan...
ni får nog se bilder imorn iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!