Zumba

Hej svejs tjejer å killar!

asså jag måste bara säja en grej som gör mej riktigt förbannad...
ZUMBA! asså de är skit kul, men Zumba är faktiskt ingen dansstil för alla er därute som tror det... jag låter skit divig nu som säjer de, men det är sant. å jag blir lika iriterad varje gång folk säjer att dom dansar å man ba "men gud va kul! vad dansar du?" å så svarar dom zumba.. hujedamej! zumba är typ som friskis och svettis, typ som arobiks. jag tycker det är svin roligt, glad mysik och man blir as svettig. men det är faktikst en träningsform ingen dansstil.

nu vet alla som läser min blogg, vad jag tycker!
sååå, lets zumba! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!